banner rinne 150x65        

 

Головне меню

Реєстрація


Рішення № 103 Про подання проекту «Забезпечення інформаційних потреб населення зони спостереження Рівненської АЕС» на Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування

 

У К Р А Ї Н А
ВОЛОДИМИРЕЦЬКА  РАЙОННА  РАДА
РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
(Шосте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я

від 05 серпня 2011 року                                                                                                                     № 103
Про подання проекту «Забезпечення інформаційних 
потреб населення зони спостереження Рівненської АЕС»
на  Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку 
місцевого самоврядування

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 28 жовтня 2002 року № 952/2002 «Про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року №64 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування» та з метою покращення стану розвитку радіомережі і створення додаткових умов реалізації конституційних прав мешканців територіальних громад зони спостереження Рівненської АЕС на інформацію про виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру, про діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, за погодженням із постійними комісіями районної ради, районна рада
                                                                                                     ВИРІШИЛА:
1.    Подати проект «Забезпечення інформаційних потреб населення зони спостереження Рівненської АЕС (корпоративний проект Володимирецького районної ради, Кузнецовської міської ради Рівненської та Маневицької районної ради Волинської областей)» (далі Проект) на розгляд Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (додається).
2.    У разі перемоги Проекту фінансовому управлінню райдержадміністрації (О.Шикало) при формуванні районного бюджету на 2012 рік передбачити кошти для співфінансування власного внеску у розмірі 61,3 тис.грн..
3.    Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів та податків (О.Романов).

Голова ради                                                                                  В. Ковенько

4. П Р О Е К Т
4.1. Анотація проекту
Назва проекту: «Забезпечення інформаційних потреб населення зони спостереження Рівненської АЕС» (корпоративний проект Кузнецовської міської ради, Володимирецької районної ради Рівненської та Маневицької районної ради Волинської областей). 
Актуальність, основна проблема проекту:
До зони спостереження Рівненської АЕС відносяться місто-супутник РАЕС Кузнецовськ, Володимирецький район Рівненської області, Маневицький район Волинської області. Оповіщення населення про надзвичайні ситуації відбувається з використанням існуючого проводового мовлення. 
Для здійснення безупинного автоматичного контролю радіаційної обстановки на промисловому майданчику Рівненської атомної електростанції, у санітарно-захисній зоні, зоні спостереження (30-кілометрова зона) при всіх режимах роботи станції, діє система АСКРО. Система забезпечує контроль радіаційної обстановки на території в 3 000 квадратних кілометрів, де проживає близько 130 тисяч чоловік у 90 населених пунктах.
Однак існуюча система оповіщення не дієва. Основна  причина – занепад проводового радіомовлення. Із загальної кількості радіоточок, що існували на початку 1990 року залишилися діючими 10-20%. 
Інноваційна, соціально-економічна спрямованість та реальна можливість його виконання.
Перехід радіомовлення на FМ-діапазон є найбільш перспективним, має найвищу якість та надійність, суттєво збільшує охоплення ним радіослухачів, забезпечує чистий прийом, високоякісний звук, легкі у використанні приймачі, настройку і ширший вибір програм. Нарівні з проводовим, радіо є найбільше доступним для малозабезпечених верств населення.  Сьогодні спостерігається найбільший споживчий попит молодіжної аудиторії та слухачів середнього віку, котрі ведуть активний спосіб життя.
Рівненською АЕС розробляється проектно-кошторисна документація щодо створення системи оповіщення населених пунктів зони спостереження з використанням радіоканалу. Після реалізації проекту територіальні громади м. Кузнецовськ,   Володимирецького та Маневицького районів  приймуть технологічну систему в комунальну власність. З цією метою буде створена ТРК  зони спостереження Рівненської АЕС – комунальне підприємство трьох органів місцевого самоврядування: Кузнецовської міської, Володимирецької та Маневицької районних рад. Оскільки зазначена система за своїм прямим призначенням буде працювати не цілодобово, то передбачається її використання як FМ -радіоканалу, який забезпечить населення програмами національного і регіональними радіомовлення. При виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
Важливим економічним аспектом проектного розв’язання проблеми є залучення до участі в реалізації проекту партнерів: власників телерадіокомпаній, організацій кабельного телебачення, коштів громад, та інвесторів. 
На території м. Кузнецовськ, Володимирецького та Маневицького районів  уже існують редакції районного та місцевого радіомовлення. Об’єднання напрацьованого досвіду та співпраця дозволить вирішити у проектний спосіб основну проблему.
Проект підтриманий Рівненською обласною державною адміністрацією. В установленому порядку вирішується питання про виділення радіочастоти. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення рішенням від 16.12.2009 №24 62, протокол № 47, направила подання до УДЦР про розробку висновків щодо електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів мовлення, необхідних для створення та розвитку каналів мовлення, мереж мовлення та телепрограм.
Перелік заходів проекту: 
1.     Створення робочих органів виконання проекту;
2.     Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС  та облаштувати робочі місця студій.
3.      Підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ - діапазоні зони спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід.
4.     Виконати роботи з проектування системи оповіщення  зони спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ – діапазону.
5.    Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
6.    Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту. 
7.    Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
8.    Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення.
9.    Відповідно до чинного законодавства передати змонтоване радіомовне обладнання з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність Володимирецької, Маневицької районних та Кузнецовської міської рад на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.
10.    Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та поінформованості.
11.    Надавати консалтингові послуги з реалізації проекту.
12.    Забезпечити контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту.
13.    Забезпечити технічний супровід проекту.
14.    Розробити та виготовити інформаційні буклети в кількості 500 штук.
15.    Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації.
Очікувані результати проекту:
1.    Створити комунальне підприємство трьох органів місцевого самоврядування Кузнецовської міської, Володимирецької та Маневицької районних рад – ТРК  зони спостереження Рівненської АЕС з використанням FМ - сигналу.  
2.    Створити систему оповіщення населення і територій зони спостереження Рівненської АЕС  від надзвичайних ситуацій техногенного характеру, природних та екологічних факторів з використання  FМ – радіомовлення.
3.    Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
4.    Зазпечити вільний доступ населення зони спостереження Рівненської АЕС до національних та регіональних радіопрограм. 
5.    Створити додаткові робочі місця в кількості 11 осіб. 
Цільові групи проекту: 
-    жителі населених пунктів зони спостереження Рівненської АЕС (130 тис. осіб);
-    активна частина громади, зокрема, підприємці, що долучаться до процесу організації ефірного радіомовлення;
-    Кузнецовська міська рада, сільські, селищні ради Володимирецького району Рівненської та Маневицького району Волинської областей.
Загальний бюджет проекту становить 23129,3 тис. грн., з них 491,2 тис. грн., пропонується залучити з фонду конкурсу, 22460,00 тис. грн. з боку організацій-партнерів і    178,1 тис. грн. з боку учасника конкурсу.
Організації-партнери: ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом», 
ТОВ «Телекомпанія Енергія» (м. Кузнецовськ).
4.2. Докладний опис проекту.
4.2.1. Опис та соціально-економічний аналіз проблеми, на розв'язання якої спрямовано проект.
Стисла інформація про три адміністративно-територіальні одиниці.
м. Кузнецовськ, Володимирецький  район Рівненської та Маневицький район  Волинської областей знаходяться в  північно-західній частині Рівненської області. У        м. Кузнецовськ проживає 40,1 тис. осіб.  Володимирецький район охоплює 65 сіл і 2 селища міського типу, у яких проживає  60,7 тис. осіб.  Маневицький район нараховує 69 сіл та 2 селища міського типу з кількістю населення  57,4 тис. осіб.
До зони спостереження Рівненської АЕС відносяться місто-супутник РАЕС Кузнецовськ, Володимирецький район Рівненської області, Маневицький район Волинської області. Оповіщення населення про надзвичайні ситуації відбувається з використанням існуючого проводового мовлення. 
Територія м. Кузнецовськ, Володимирецького та  Маневицького районів  забруднена внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Як наслідок, онкологічні та інші тяжкі захворювання, особливо малюкова смертність, трапляються частіше, ніж в екологічно чистих регіонах.
Територія проектного впливу відноситься до депресивних територій з позитивними демографічними показниками.
Детальне визначення проблематики, на основі якої виникла ідея щодо створення цього проекту.
В Україні кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля. Це право реалізовано в статті 50 Конституції України, Законах України «Про використання ядерної енергії і радіаційної безпеки», "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення  внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про статус і соціальний захист  громадян,   які   постраждали   внаслідок   Чорнобильської катастрофи",  "Про  охорону  навколишнього природного середовища", «Про  доступ до публічної інформації».
Для здійснення безупинного автоматичного контролю радіаційної обстановки на промисловому майданчику Рівненської атомної електростанції, у санітарно-захисній зоні, зоні спостереження (30-кілометрова зона) при всіх режимах роботи станції, діє система АСКРО Система забезпечує контроль радіаційної обстановки на території в 3 000 квадратних кілометрів, де проживає близько 130 тисяч чоловік у 90 населених пунктах.
Оповіщення населення про надзвичайні ситуації відбувається з використанням існуючого проводового мовлення. Однак існуюча система оповіщення не дієва. Основна  причина – занепад проводового радіомовлення. Із загальної кількості радіоточок, що існували на початку 1990 року залишилися діючими 10-20%. 
Проводове мовлення у теперішній час опинилась у надто важкому стані. Значно зросли витрати на експлуатаційне обслуговування мереж. Це морально і фізично застаріле обладнання, що доживає свій вік. Проводове радіомовлення збиткове.  «Укртелеком» не в перший раз підвищує тарифи, які ще кілька років тому становили 50 копійок на місяць, а на сьогоднішній день – 6 гривень. Вартість встановлення однієї основної радіоточки для всіх категорій споживачів, при наявності технічної можливості, становить 39,16 грн. (з урахуванням ПДВ). «Укртелеком» аргументує підвищення цін тим, що  несе суттєві витрати для обслуговування обладнання і споруд мережі проводового радіомовлення. При цьому, існуючі тарифи на користування  основною радіоточкою не покривають витрат  на надання  цієї послуги. Чистий збиток компанії "Укртелеком" у першому кварталі 2011 року становив  склав 200,23 млн. грн.
Для проведення ремонту і відновлення розподільчих та абонентських фідерних ліній проводового радіозв’язку   та відновлення ліній проводового радіомовлення з придбанням та встановленням нових радіотрансляційних вузлів необхідні кошти в сумі понад 16 млн.грн.
Через об’єктивні причини, а саме: відсутність коштів, відмову споживачів від послуг проводового радіомовлення, нерентабельність утримання редакцій та експлуатації студій, подальше функціонування проводового радіомовлення є недоцільним. Проводове радіо втрачає не тільки свою аудиторію, але й престиж.
Таким чином, функціонування системи проводового зв’язку, оповіщення та інформації малоефективне, а у деяких випадках неможливе.
Перехід радіомовлення на FМ-діапазон є найбільш перспективним, має найвищу якість та надійність, суттєво збільшує охоплення ним радіослухачів, забезпечує чистий прийом, високоякісний звук, легкі у використанні приймачі, настройку і ширший вибір програм. Нарівні з проводовим, радіо є найбільше доступним для малозабезпечених верств населення.  Сьогодні спостерігається найбільший споживчий попит молодіжної аудиторії та слухачів середнього віку, котрі ведуть активний спосіб життя.
Телебачення і радіо є інформаційним джерелом, елементом цивільної оборони, а також у великій мірі через інформаційну сферу здійснюється управління територією.
Коло проблем, які існують у сфері телебачення і радіомовлення області: стан функціонування проводового радіо; неповне охоплення обласним телебаченням території області; недотримання в повній мірі провайдерами в мережі кабельного телебачення чинного законодавства в питанні адаптації іноземних програм тощо. 
Необхідно зазначити, що радіомовлення потрібне і для підрозділу МНС, оскільки мережею транслюються сигнали оповіщення в умовах воєнного, надзвичайного стану чи надзвичайної екологічної ситуації.
У  районах практично відсутня технічна можливість оповіщення населення про надзвичайні ситуації, техногенні катастрофи тощо.
Соціальний та економічний аспекти вирішення проблеми у проектний спосіб:
Організація ефірного радіомовлення на території спостереження Рівненської АЕС забезпечить право громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, відкритого і вільного обговорення суспільно важливих проблем, культурних та інформаційних потреб громадян України.
На даний час існує розробка російських спеціалістів по системі оповіщення, яка одночасно використовується як мережа ефірного радіомовлення. Населення при цьому забезпечується безкоштовно радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
Залучення коштів Фонду, місцевого бюджету, громад, та партнерів замінить неефективне, збиткове функціонування проводового мовлення на перспективне сучасне радіомовлення у FM-діапазоні, покращить фінансово-економічний стан місцевих радіостанцій.
Важливим економічним аспектом проектного розв’язання проблеми є залучення до участі в реалізації проекту власників телерадіокомпаній, організацій кабельного телебачення. Комунальне підприємство змішаної форми власності – ТРК зони спостереження Рівненської АЕС зможе надавати платні телекомунікаційні послуги.
Використання сучасних телекомунікаційних засобів телерадіозв’язку забезпечить зниження рівня вихідної потужності сигналів телерадіомовлення та їх енергоспоживання. Це сприятиме зменшенню негативного впливу на навколишнє середовище та забезпечить значну економію електроенергії.
Цільові групи проекту: 
-    жителі населених пунктів зони спостереження Рівненської АЕС (130 тис. осіб);
-    активна частина громади, зокрема, підприємці, що долучаться до процесу організації ефірного радіомовлення;
-    Кузнецовська міська рада;
-    сільські, селищні ради Володимирецького району Рівненської, Маневицького району Волинської областей.
Підтвердження наявності існування у адміністративно-територіальній одиниці чітко визначеного перспективного бачення щодо розвитку сфери діяльності, яка є змістом проекту.
Запропонований проект відповідає «Соціально-економічному розвитку районів у 2011 році», рішенню сесії Кузнецовської міської ради від 31.12.2010 №40 «Про програму економічного і соціального розвитку міста Кузнецовськ на 2011 рік», рішенню сесії Володимирецької районної ради від 25.02.2011 №39 "Про Стратегію економічного та соціального розвитку Володимирецького району на період до 2015 року", рішенню Маневицької районної ради від 17.03.2011 №5/4 «Про програму економічного і соціального розвитку Маневицького району  на 2011 рік»
Проект підтриманий Рівненською обласною державною адміністрацією. В установленому порядку вирішується питання про виділення радіочастоти. Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення рішенням від 16.12.2009 №24 62, протокол № 47, направила подання до українського державного центру радіочастот (УДЦР) про розробку висновків щодо електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів мовлення, необхідних для створення та розвитку каналів мовлення, мереж мовлення та телепрограм.
Рівненською АЕС розробляється проектно-кошторисна документація щодо створення системи оповіщення населених пунктів зони спостереження з використанням радіоканалу. Після реалізації проекту територіальні громади м. Кузнецовськ,  Володимирецького та Маневицького районів  приймуть технологічну систему в комунальну власність. З цією метою буде створена ТРК  зони спостереження Рівненської АЕС – комунальне підприємство трьох органів місцевого самоврядування: Кузнецовської міської, Володимирецької та Маневицької районних рад. Оскільки зазначена система за своїм прямим призначенням буде працювати не цілодобово, то передбачається її використання як FМ - радіоканалу, який забезпечить населення програмами національного радіо і регіональними програмами.
У подальшому є необхідною розробка стратегічних  регіональних програм розвитку місцевого телерадіоінформаційного простору.
Підстави та обґрунтування спрямованості результатів проекту визначеним цільовим групам та заходам :
Реалізація даного проекту дасть змогу своєчасно оповістити мешканців зони спостереження Рівненської АЕС  про надзвичайні ситуації, техногенні катастрофи. 
Оскільки проектна система за своїм прямим призначенням буде працювати не цілодобово, то передбачається її використання як FМ - радіоканалу. Населення буде  забезпечене вільним доступом  до програмами національного радіо та регіональних програм.
Соціально незахищені верстви населення  будуть забезпечені радіоприймачами, які працюють від електромережі, і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
Активна частина громади – підприємці-партнери зможуть вкласти свої кошти у процес організації ефірного радіомовлення, та в подальшому розширювати сферу своїх послуг (інтернет, цифрове телебачення)  і отримувати прибуток. 
Органи місцевого самоврядування  проведуть інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій, створять нормативну базу, оптимізують місцеві ресурси для розвитку FM - зв’язку, відповідно до  розроблених стратегічних програм розвитку «Програма вдосконалення та розвитку системи централізованого оповіщення і зв’язку ». 
Відповідність діяльності за проектом напрямам цього конкурсу:
Зміст проекту та діяльність за проектом відповідає таким напрямам цього конкурсу, що  передбачені Положенням про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування, а саме:
-    Організація ефективної системи одержання жителями повної інформації, необхідної для забезпечення їх особистих прав та життєво необхідних потреб;
-    Розробка та запровадження механізмів проектного фінансування об’єктів комунальної інфраструктури; 
-    Розвиток системи місцевих ініціатив з питань охорони довкілля на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці; 
-    Розробка інноваційного механізму комплексного використання ресурсів, наявних на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

4.2.2. Мета та завдання проекту
Основною метою  проекту є реалізація державної політики, спрямованої на створення системи оповіщення мешканців населених пунктів зони спостереження Рівненської АЕС про надзвичайні ситуації техногенного характеру, природних та екологічних факторів  з використанням радіоканалу та забезпечення населення віддалених від обласних центрів інформаційними програмами національного і регіонального радіомовлення.
Завдання проекту:
1.    Створити комунальне підприємство трьох органів місцевого самоврядування:  Кузнецовської міської, Володимирецької та Маневицької районних рад – телерадіокомпанію  (ТРК) зони спостереження Рівненської АЕС.
2.    Виконати роботи з проектування та монтажу радіомовної мережі зони спостереження Рівненської АЕС.
3.    Вирішити питання організаційно-правового характеру передачі радіомовного майна з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність трьох органів місцевого самоврядування на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС відповідно до чинного законодавства;
4.    Вирішити питання виділення радіочастоти та пошук партнерів для комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.
5.    Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
4.2.3. Технологія досягнення цілей (виконання завдань проекту)
4.2.3.1. Методи реалізації проекту
У зв'язку з відсутністю в даний час розробленої державної концепції ефірного мовлення, як альтернативи проводовому, пропонується вихід із ситуації, що склалася - перехід на ефірне мовлення, при цьому максимально підтримуючи існуючі лінії проводового мовлення. 
Фінансові механізми - співфінансування із залученням коштів державного та місцевого бюджетів;
Економічні механізми – визначення пріоритетів та аналіз результатів, економічне обґрунтування реалізації проекту
Нормативно-правові механізми - розробка відповідних нормативно-правових актів, експертиза рішень та договорів
Адміністративні – управління командою проекту, комунальними частками.
Інформаційні – підготовка та проведення рекламно-інформаційної кампанії.
Організаційні –створення команди проекту, координація роботи команди.
Організація ефірного телерадіомовлення на території спостереження Рівненської АЕС передбачає проведення ряд заходів.

4.2.3.2. Опис заходів проекту:
Учасники конкурсу (Кузнецовська міська, Володимирецька та Маневицька районні  ради):
- Спільним розпорядженням створять робочі органи для виконання проекту.
- Проведуть інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення.
- Організують  у новоствореній комунальній ТРК зони спостереження Рівненської АЕС 11 додаткових робочих місць: керівник, інженер, 3 кореспонденти, бухгалтер, 5 чергових електромеханіків.
- Облаштують робочі місця в студіях, зокрема, будуть змонтовані FМ процесор, універсальні динамічні студійні мікрофони (шури), комп’ютери, лазерний принтер, мікшерний пульт, диктофони, головні телефони (навушники), радіопередавач. 
- Спільно з ТОВ «Телекомпанія Енергія» проведуть  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та поінформованості, надаватимуть консалтингові послуги з реалізації проекту, забезпечать технічний супровід, контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту та   підготують  звіт за результатами проекту і опублікувати його у буклетах та засобах масової інформації.
За рахунок коштів проекту передбачається забезпечити малозахищені верстви населення в кількості 6140 осіб радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації. Вартість такого приймача становить 80 гривень.
В процесі реалізації проекту  ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»: 
-  За погодженням з Кузнецовською міською, Володимирецькою та Маневицькою районними  радами підготує технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ -діапазоні зони спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід.
- Виконає роботи з проектування системи оповіщення зони спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ – діапазону.
- Виконає закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
- Відповідно до розробленого проекту  проведе монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
- Відповідно до чинного законодавства передадуть змонтоване радіомовне обладнання з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність Кузнецовської міської, Володимирецької та Маневицької районних рад на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.
4.2.3.3.    Внутрішній моніторинг та громадська оцінка.
Для якісної реалізації проекту передбачено наступні процедури:
1. Щотижнева зустріч команди проекту з розглядом поточного стану справ;
2. Щомісячний проміжний звіт стану виконання запланованих заходів проекту та відслідковування  наявності чи відсутності побічних наслідків реалізації проекту;
3. Заслуховування результатів виконання проекту на сесії районних рад з винесенням оцінки депутатами ходу робіт з виконання проекту;
4.  Затвердження плану дій на наступні періоди на сесіях районних рад; 
5. Публікація кінцевих результатів реалізації конкурсу та відгуків учасників в місцевих ЗМІ.

4.2.3.4. Врегулювання позаштатних ситуацій.
В ході виконання проекту можуть виникнути непередбачувані ситуації економічного, правового та адміністративного характеру. В зв’язку з цим пропонується: 
1.    Страхування будівельних ризиків для покриття можливих непередбачуваних витрат у розмірі;
2.    Забезпечити експертну правову оцінку всіх рішень учасника та підприємств партнерів щодо реалізації проекту;
3.    У випадку виникнення ситуацій, що вимагають перевищення бюджету, рішення про додаткові витрати приймає Учасник проекту в межах власних коштів та коштів підприємств-партнерів, з повідомленням Дирекції Конкурсу щодо причин такого перевищення в тижневий термін;
4.    У випадку невиконання підприємствами-партнерами зобов’язань за угодами Учасник вирішує суперечки у встановленому законом порядку.

4.2.3.4.    Розподіл функцій організацій-партнерів у реалізації проекту.
ВП «Рівненська АЕС»  ДП НАЕК «Енергоатом»:
1.     Внести частку співфінансування проекту  згідно з кошторисом.
2.     За погодженням учасників проекту підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення зони спостереження Рівненської АЕС у FМ –діапазоні, використавши світовий досвід.
3.     Виконати роботи з проектування системи оповіщення зони спостереження Рівненської АЕС, з використанням ефірного мовлення FМ – діапазону.
4.      Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
5.     Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту.
6.    Відповідно до чинного законодавства передати змонтоване радіомовне обладнання з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність Володимирецької, Маневицької районних та Кузнецовської міської рад на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Телекомпанія Енергія»:
1. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення;
2. Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та     поінформованості.
3.   Надати консалтингові послуги з реалізації проекту.
4. Розробка та виготовлення інформаційних буклетів в кількості 500 штук.
5.  Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації.

4.2.3.6. Команда проекту.
Для реалізації проекту необхідно утворити:
1. Постійно діючу команду проекту у складі:
-  керівника проекту – здійснює загальне управління проектом;
- координаторів проекту – координатори проекту від районів здійснює координацію роботи всіх організацій-партнерів проекту;

4.2.4. План-графік реалізації заходів проекту

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 

Трива

лість заходу

 

Захід

Джерела фінансування

(видатки поточні/капітальні) тис.грн.

Фонд конкурсу

Місцевий бюджет

Організації -партнери

 

Кузнецовська міська рада

Володи

мирецька районна рада

Маневицька районна рада

ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»

ТОВ «Телекомпанія Енергія»

Місяць

1

 

 

Захід 1. Створення робочих органів виконання проекту.

-

-

-

-

-

-

Місяць

2 - 4

Захід 2. Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС

 

 

58,4

61,3

58,4

   

Місяць

1 - 2

Захід 3. Підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ -діапазоні зони спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід.

-

-

-

-

200,0

-

Місяць

2 - 7

Захід 4. Виконати роботи з проектування системи оповіщення зони спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ - діапазону.

 

-

-

-

-

850,0

-

Місяць

7 - 11

Захід 5. Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.

 

-

-

-

-

12900,0

-

Місяць

11 - 12

Захід 6. Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту

-

-

-

-

8500,0

-

Місяць

8 - 11

Захід 7. Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.

 

491,2

-

-

-

-

-

Місяць

2 - 12

Захід 8. Провести інформаційно-розяснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення

-

-

-

-

-

-

Місяць

6 - 12

 

Захід 9. Розробка та виготовлення інформаційних буклетів в кількості 500 штук.

-

-

-

-

-

10,0

Місяць

11 - 12

Захід 10. Відповідно до чинного законодавства передати змонтоване радіомовне обладнання з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність Володимирецької, Маневицької районних та Кузнецовської міської рад на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.

 

-

-

-

-

-

-

Місяць

3 - 12

Захід 11. Провестисемінари для цільових груп проекту з проблем своєчасногооповіщення тапоінформованості.

 

-

-

-

-

-

-

Місяць

1 - 12

Захід 12. Надавати консалтингові послуги з реалізації проекту.

 

-

-

-

-

-

-

Місяць

1 - 12

Захід 13. Забезпечити контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту.

 

-

-

-

-

-

-

Місяць

1 - 12

Захід 14. Забезпечити технічний супровід проекту.

 

 

-

-

-

-

-

-

Місяць

10 -12

Захід 15. Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації.

 

-

-

-

-

-

-

 

4.2.5.Очікувані результати проекту:

Перспективні наслідки реалізації проекту за соціальною та економічною складовими:
Виконання проекту дасть змогу:
1. Створити комунальне підприємство трьох органів місцевого самоврядування м. Кузнецовськ, Володимирецької та Маневицької районних рад – ТРК  зони спостереження Рівненської АЕС з використанням FМ - сигналу.  
2. Створити систему оповіщення населення і територій зони спостереження Рівненської АЕС  від надзвичайних ситуацій техногенного характеру, природних та екологічних факторів з використання  FМ – радіомовлення.
3. Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації.
4. Забезпечити вільний доступ населення зони спостереження Рівненської АЕС до національних та регіональних радіопрограм. 
5.   Створити додаткові робочі місця в кількості 11 осіб.

Передбачення сталості результатів проекту:

а) фінансова сталість:
- новостворене комунальне підприємство змішаної форми власності надаватиме платні телекомунікаціні послуги, в подальшому розширить сферу послуг (інтернет, цифрове телебачення),  в результаті чого  отримуватиме прибуток, збільшаться надходження до місцевих бюджетів. 
- додатково створені робочі будуть заповнені висококваліфікованими спеціалістами, яких є надлишок в регіоні. Збільшаться доходи сімей та відрахування прибуткового податку з громадян до місцевих бюджетів. 
- регулярний вихід в ефір місцевих  регіональних програм стимулюватиме розвиток малого бізнесу.

б) інституційна сталість. 
- реалізація проекту дасть поштовх розвитку комунальної інфраструктури, оскільки  передбачена участь, в якості партнера ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом», яке є бюджетоутворюючим підприємством Рівненської області. За рахунок передбачених заходів буде створено мережу кореспондентських пунктів у кожному районі.  Реалізація проекту активізує діяльність та власну ініціативу територіальних громад та розвиток малого підприємництва. В ході реалізації проекту передбачається  надання консалтингових послуг і можливе створення на місцевому рівні „Агенції  регіонального розвитку”, яка буде координувати роботу органів місцевого самоврядування в питаннях управління проекту і в вирішенні питань місцевого значення. Матеріальні продукти, одержані за результатами проекту, перейдуть в комунальну власність територіальних громад, на території яких створено цей матеріальний продукт.

в) політична сталість:
- проект дозволить підвищити довіру населення до органів місцевого самоврядування,  влади в цілому та до стратегії розвитку атомної енергетики.
- мешканці зони спостереження будуть регулярно ознайомлюватися з періодичними звітами дирекції  ВП РАЕС з оцінки і аналізу безпеки, технічного стану енергоблоків та збереження навколишнього середовища.
- проект суттєво вплине на формування місцевої політики в сфері формування управлінського персоналу і ефект даного проекту відобразиться на загальній стратегії розвитку даного регіону,  дозволить встановити тісну взаємодію в ході організації ефірного радіомовлення на території м. Кузнецовськ, Володимирецького і Маневицького районів шляхом використання ключової формули успіху: взаємодія трьох ланок - громада – органи місцевого самоврядування – підприємці. Звичайно, що даний процес не може не відбитися на загальній стратегії розвитку даної території, адже вихід на ринок телекомунікаційних послуг  європейського простору – це одна з головних перспектив, націлених на  майбутнє.
- реалізація заходів проекту призведе до внесення коректив у відповідні нормативні акти з метою мультиплікації отриманих ефектів.

5.БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ
Загальний бюджет проекту становить 23129,3 тис. грн., з них 491,2 тис. грн., пропонується залучити з фонду конкурсу, 22460,00 тис. грн. з боку організацій-партнерів і    178,1 тис. грн. з боку учасника конкурсу.

ДОДАТОК 1

ФОРМА 1

 ЗАГАЛЬНИЙ БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ

 

Найменування заходів, що здійснюються за проектом; перелік та найменування видатків

Загальна вартість

(тис. грн.)

Джерела фінансування

Фонд Конкурсу

Учасники Конкурсу

Організації – партнери

 

 

Кузнецовська міська рада

Володимирецька районна рада

Маневицька районна рада

ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»

ТОВ «Телекомпанія Енергія»

1. Підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ - діапазоні зони спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід

200

-

-

-

-

200

-

2. Виконати роботи з проектування системи оповіщення зони спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ - діапазону

850

-

-

-

-

850

-

3. Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією

12900

-

-

-

 

12900

-

4. Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту

8500

-

-

-

-

8500

-

5. Забезпечити соціально-незахищені верстви населення зони спостереження Рівненської АЕС радіоприймачами, які працюють від електромережі і навіть при вимкненому стані вмикаються при подачі сигналів про надзвичайні ситуації

491,2

491,2

-

-

 

-

-

7. Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС

Та облаштувати робочі місця кореспондентської студії

 

178,1

-

58,4

61,3

58,4

-

-

18. Розробка та виготовлення інформаційних буклетів в кількості

500 шт х 20 грн

10

-

-

-

-

-

10

Разом

23129,3

491,2

58,4

61,3

58,4

22450

10

 

ФОРМА 2

 

РОЗКЛАД БЮДЖЕТУ ЗА СТАТТЯМИ ВИДАТКІВ

(тис. грн.)

Статті видатків

Загальна сума

Джерела фінансування

Державний бюджет

Ради - переможці

Організації – партнери

тис. грн.

%

тис. грн.

%

тис. грн.

%

1

2

3

4

5

6

7

8

1. Видатки споживання:

10229,3

491,2

4,8

178,1

1,7

9560

93,5

Предмети , матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування (1131)

501,2

491,2

98,0

-

-

10

2

Оплата послуг (крім комунальних)

(1134)

 

9550

-

-

-

-

9550

100

Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (1171)

178,1

-

-

178,1

100

-

-

2. Видатки розвитку:

12900

       

12900

100

2.1. Капітальні видатки

             

Придбання обладнання і предметів довгострокового

користування (2110)

12900

-

-

-

-

12900

100

Разом

23129,3

491,2

2,1

178,1

0,8

22460

97,1

 

  ДОДАТОК 2

ОЧІКУВАНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ

 

Джерела фінансування

Сума (грн.)

Частка в % від всієї суми

1

2

3

Фінансування з боку учасників Конкурсу

178,1

0,8

Фінансування з фонду Конкурсу

491,2

2,1

Фінансування з боку організацій-партнерів

22450

97,1

СУКУПНЕ ФІНАНСУВАННЯ

23129,3

100

 

ДОДАТОК 3

Протокол про наміри спільної реалізації проекту

від 29 червня 2011 року

Кузнецовська міська рада Рівненської області в особі міського голови м. Кузнецовськ Анощенка Сергія Івановича (учасник конкурсу 1), Володимирецька районна рада Рівненської області  в особі голови Володимирецької районної ради Ковенька Василя Васильовича (учасник конкурсу 2), Маневицька районна рада Волинської області в особі голови ради Зінчука Петра Романовича (учасник конкурсу 3) – з одного боку, та відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (організація-партнер 1), який діє на підставі Положення про ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом», в особі генерального директора Колісніченко Михайла Ілліча, повноваження якого передбачені довіреністю від 25.12.2008р. ДП НАЕК «Енергоатом, Товариство з обмеженою відповідальністю «Телекомпанія Енергія» (організація-партнер 2), яка діє на підставі Статуту, в особі директора товариства Шарабара Сергія Володимировича дійшли до згоди і вирішили

1. Об’єднати свої  організаційні, наукові можливості для підготовки та реалізації проекту «Забезпечення інформаційних потреб населення зони спостереження Рівненської АЕС» (корпоративний проект Кузнецовської міської ради, Володимирецької районної ради, Рівненської та Маневицької районної ради Волинської областей). 

2. Розподілити обов’язки таким чином:
2.1. Учасник Конкурсу 1 бере на себе такі зобов'язання:
2.1.1. Внести частку співфінансування проекту в сумі 58,4 тис.грн згідно з кошторисом.
2.1.2.Створити робочі органи виконання проекту.икаються при подачі сигналів 
2.1.3. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення.
2.1.4. Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.
2.1.5. Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та поінформованості.
2.1.6. Надавати консалтингові послуги з реалізації проекту.
2.1.7. Забезпечити контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту.
2.1.8. Забезпечити технічний супровід проекту.
2.1.9. Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації. 
2.1.10. Спільно з учасниками конкурсу та партнерами проекту, при виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення, реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
2.2. Учасник Конкурсу 2 бере на себе такі зобов'язання:
2.2.1. Внести частку співфінансування проекту в сумі 61,3 тис.грн згідно з кошторисом.
2.2.2.Створити робочі органи виконання проекту. подачі сигналів 
2.2.3. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення.
2.2.4. Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС.
2.2.5. Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та поінформованості.
2.2.6. Надавати консалтингові послуги з реалізації проекту.
2.2.7. Забезпечити контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту.
2.2.8. Забезпечити технічний супровід проекту.
2.2.9. Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації. 
2.1.10. Спільно з учасниками конкурсу та партнерами проекту, при виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення, реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
2.3. Учасник Конкурсу 3 бере на себе такі зобов'язання:
2.3.1. Внести частку співфінансування проекту в сумі 58,4 тис.грн згідно з кошторисом.
2.2.2.Створити робочі органи виконання проекту;икаються при подачі сигналів 
2.2.3. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення;
2.3.4. Створити комунальну ТРК зони спостереження Рівненської АЕС;
2.3.5. Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та поінформованості.
2.3.6. Надавати консалтингові послуги з реалізації проекту.
2.3.7. Забезпечити контроль та громадський моніторинг за впровадженням проекту.
2.3.8. Забезпечити технічний супровід проекту.
2.3.9. Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації. 
2.1.10. Спільно з учасниками конкурсу та партнерами проекту, при виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення, реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
2.4.   Організація-партнер 1  бере на себе наступні зобов’язання: 
2.4.1. Внести частку співфінансування проекту в сумі 22 450,00 тис.грн згідно з кошторисом.
2.4.2. За погодженням учасників проекту підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ - діапазоні промислового майданчика, промислової зони Рівненської АЕС, м. Кузнецовськ та територіальних громад, розміщених у зоні спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід.
2.4.3. Виконати роботи з проектування системи оповіщення промислового майданчика, промислової зони, територіальних громад, розміщених у зоні спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ – діапазону.
2.4.4. Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
2.4.5. Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту. 
2.4.6. За погодженням учасників проекту передати змонтоване радіомовне обладнання з балансу ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» у комунальну власність Володимирецької, Маневицької районних та Кузнецовської міської рад на баланс новоствореної комунальної ТРК зони спостереження Рівненської АЕС відповідно до чинного законодавства.
2.4.7. Спільно з учасниками конкурсу та партнерами проекту при виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення, реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
2.5        Організація-партнер 2  бере на себе наступні зобов’язання:
2.5.1. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення.
2.5.2. Провести  семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення та  поінформованості.
2.5.3. Надати консалтингові послуги з реалізації проекту.
2.5.4. Розробка та виготовлення інформаційних буклетів в кількості 500 штук.
2.5.5. Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації.
2.5.6. Спільно з учасниками конкурсу та партнерами проекту, при виконанні загальнодержавної програми переходу на цифрове мовлення, реалізувати вказаний проект в цифровому діапазоні.
3. Подальшу діяльність здійснювати на основі додатково складеного і підписаного договору, що є складовою частиною до дійсного протоколу.

Голова Кузнецовської міської ради                                                                С. Анощенко

Голова Володимирецької районної ради                                                       В. Ковенько

Голова Маневицької районної ради                                                                П. Зінчук

Генеральний директор 
ВП РАЕС ДП НАЕК «Енергоатом»                                                             М. Колісніченко


Директор товариства 
з обмеженою відповідальністю
«Телекомпанія Енергія»                                                                         С. Шарабар

 

Інформація про організацію-партнера

 

 

Партнер 1

Повна офіційна назва організації-партнера

 

ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»

Місце розташування

 

34400

м. Кузнецовськ, Рівненська обл.

 

Юридичний статус

 

Державне підприємство

Офіційна адреса

 

34400

м. Кузнецовськ, Рівненська обл.

Контактна особа

 

Генеральний директор ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом» - Колісніченко М.І.

Телефон

 

(03636) 35015

 

Факс

 

(03636) 22314

 

Адреса електронної пошти

 

kood@rnpp.atom.gov.ua

Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових)

 

-

Роль та залученість до підготовки цього проекту

Партнер проекту

Завдання, які покладаються на організацію-партнера в реалізації проекту

 

Внести частку співфінансування проекту згідно з кошторисом.

За погодженням учасників проекту підготувати технічне завдання на створення системи оповіщення у FМ -діапазоні промислового майданчика, промислової зони Рівненської АЕС, м. Кузнецовськ та територіальних громад, розміщених у зоні спостереження Рівненської АЕС, використавши світовий досвід.

Виконати роботи з проектування системи оповіщення промислового майданчика, промислової зони, територіальних громад, розміщених у зоні спостереження Рівненської АЕС з використанням ефірного мовлення FМ – діапазону.

Виконати закупівлю обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.

Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи відповідно до розробленого проекту.

 

 
Керівник проекту ____________________________________________
Печатка організації - учасника Конкурсу __________________________
Інформація про організацію-партнера

 

 

Партнер 2

Повна офіційна назва організації-партнера

 

Товариство з обмеженою відповідальністю «Телекомпанія Енергія»

Місце розташування

 

34400

м. Кузнецовськ, Рівненська обл.

 

Юридичний статус

 

Приватне підприємство

Офіційна адреса

 

34400

м. Кузнецовськ, Рівненська обл.

мікрорайон Будівельників 2, 8-й поверх

Контактна особа

 

Директор товариства з обмеженою відповідальністю «Телекомпанія Енергія» - Шарабар С.В.

Телефон

 

(03636) 26069

 

Факс

 

(03636) 26069

 

Адреса електронної пошти

 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових)

 

12

Роль та залученість до підготовки цього проекту

Партнер проекту

Завдання, які покладаються на організацію-партнера в реалізації проекту

 

Провести інформаційно-розяснювальну роботу серед населення, підприємств, установ та організацій щодо переваг переходу від проводового до ефірного радіомовлення;

- Провести семінари для цільових груп проекту з проблем своєчасного оповіщення тапоінформованості.

- Надати консалтингові послуги з реалізації проекту.

- Розробка та виготовлення інформаційних буклетів в кількості 500 штук.

- Підготувати звіт за результатами проекту та опублікувати його у засобах масової інформації.

 

 
Керівник проекту ____________________________________

 

 

Печатка організації - учасника Конкурсу ________________________

 

ДОДАТОК 5

 РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

 Ковенько Василь Васильович

Дата народження:

Освіта: У 2000 році закінчив Вищу школу права при Інституті держави і права ім. В.М.Корецького НАН України.

Досвід професійної діяльності:

Свою трудову діяльність розпочав з березня 1998 року спеціалістом юридичного відділу Володимирецької райдержадміністрації З липня 2000 по червень 2002 року – державний податковий інспектор відділу стягнення платежів до бюджету та старший державний податковий інспектор-юрконсульт групи правового забезпечення Володимирецької ОДПІ, з лютого по грудень 2004 року працював заступником начальника-начальник відділу ДВС Володимирецького районного управління юстиції, а з квітня 2006 року по грудень 2010 року працював заступником голови Володимирецької районної ради. 23 грудня 2010 року обраний головою Володимирецької районної ради шостого скликання.

 Вміння та навички:

досвід управління колективом;

- досвід підготовки та ведення контрактів;

- досвід планування діяльності

- організація команди для вирішення конкретних задач;

Участь в тренінгах та семінарах:

Функції та завдання:

Керівник проекту

Контактний телефон/факс, е-mail:

8(03634) 2-32-00, 8(03634) 2-30-06, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Керівник проекту П. Вакулі

РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

Зінчук Петро Романович

 Базова освіта:

У 1977 році закінчив Житомирський сільськогосподарський інститут по спеціальності бухгалтерський облік в сільському господарстві та отримав кваліфікацію економіст по бухгалтерському обліку в сільському господарстві (диплом з відзнакою)

Досвід професійної діяльності:

 

1977-1985

-

робота економіста по оплаті праці, головного економіста, заступника голови колгоспу імені Свердлова Маневицького району Волинської області

1985-1988

-

робота на посаді звільненого секретаря первинної партійної організації колгоспу імені Свердлова Маневицького району Волинської області

1988-1992

-

робота на посаді першого заступника голови, начальник відділу економічного і соціального розвитку агропромислового комплексу Маневицького районного агропромислового об’єднання Волинської області

1992-2010

-

завідуючий Маневицьким районним фінансовим відділом Волинської області, начальник фінансового управління Маневицької районної державної адміністрації Волинської області

2010

-

робота на посаді першого заступника голови Маневицької районної державної адміністрації Волинської області

25.11.2010-по цей час

 

-

голова Маневицької районної ради шостого скликання

Вміння та навички:

 

досвід роботи у сфері економіки та фінансів;

практичні навики роботи у бюджетній сфері;

досвід роботи на керівних посадах;

вміння організувати роботу по наповненню та виконанню бюджету.

 

Публікації:

Готує та подає інформації про діяльність районної ради до районної газети «Нова доба», виступає по місцевому радіомовленню.

Функції та завдання:

Виконавець проекту

Контактний телефон, факс, e-mail:

(03376) 2-12-61, (03376) 2-22-45, manevrada@ukrpost.ua

Керівник проекту П. Вакуліч

 РЕЗЮМЕ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

 Анощенко Сергій Іванович

Базова освіта:

1980 по 1985 рік навчався в  Львівському політехнічному інституті та отримав   кваліфікацію  інженера-будівельника.

Досвід професійної діяльності:

 1979 по 1980 рік працював в Тернопільському міськпобуткомбінаті.

Після закінчення інституту з  1985 по 1994 рік працював  в 2-му загоні воєнізованої пожежної охорони по охороні Рівненської АЕС та м. Кузнецовськ.

З 1994 року по 2010 рік працював  інженером з метрології відділу головного метролога  Рівненської АЕС.

В 2010 році обрано міським головою м.Кузнецовськ.

Вміння та навички:

Має організаторські здібності, вміє спілкуватися з людьми, вміє переконувати, не втрачати впевненості і мужності в критичних ситуаціях, бути всюди першим, активний.

Добре орієнтується у роботі різних сфер міста, оперативно вирішує складні завдання.

Вміє знаходити компроміс з різними людьми. Відданий громаді.

Не зупиняється на досягнутому, вчиться та щоденно поповнює свої знання.

Цілеспрямований, комунікабельний, свої погляди відстоює активно та аргументовано, відповідальний, організований, приймає зважені рішення.

Публікації:

Функції та завдання:

Виконавець проекту

Контактний телефон, факс, e-mail:

8(03636) 2-18-18, факс: 2-19-19, office-vkkmr@kuznetzovsk-rada.gov.ua

Керівник проекту П. Вакуліч

 


 

У вас немає прав, щоб відправляти коментарі.
Увійдіть будь-ласка!